پایگاه خواهران سرخه سیاه پوش شد

در آستانه ماه محرم، ماه عزای سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه سیاه پوش شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۱۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه فرارسیدن ماه محرم، مراسم سیاه پوشان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه به همت گروه های جهادی پایگاه برگزار شد.

زبیده احسانی از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این مراسم جهادگران بسیجی ضمن نظافت و غبارروبی پایگاه همراه با کارگروه فرهنگی نسبت به سیاه پوش کردن پایگاه و نصب پرچم عزای امام حسین (ع) اقدام کردند.

او افزود: همچنین این مراسم با ذکر مصیبت با حضور زهرا مهدوی نژاد از بانوان مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در حاشیه این مراسم، تهیه و آماده‌سازی ۸۰ پرس غذای گرم به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت انجام و ضمن پذیرایی از عزاداران حسینی، تعداد ۳۰ پرس غذا در بین افراد کم برخوردار محله توزیع و از آن ها جهت شرکت در انتخابات و آمدن بر پای صندوق رأی دعوت شد.

احسانی ادامه داد: در پایان شناسایی افراد سالخورده و مسن که توان حضور در پای صندوق‌های رأی را نداشتند، انجام تا در روز جمعه پانزدهم تیرماه، شعبه سیار سرخه جهت رأی گیری در منازل این افراد حضور یابند.

وی یادآور شد: نشست بصیرتی و روشنگری انتخابات ریاست جمهوری با حضور اعضای شورا، سرگروه های جهادی و خواهران جهادگر پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)بیان داشت: همچنین نشست هم‌اندیشی مسئولین پایگاه و مسوول هیئت حضرت زینب کبری (س) این پایگاه مقاومت در جهت اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه های عزاداری در ماه های محرم و صف تشکیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار