خبرهای داغ:
سردار باستان:

دانش آموزان رای اولی با شرکت در انتخابات، در تعیین سرنوشت کشور نقش ایفا می‌کنند

همدان-رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت:حضور دانش‌آموزان درتمام عرصه‌ها به خصوص انتخابات، دارای اهمیت بالایی بوده، به ویژه رای اولی‌ها که با شرکت در جشن تکلیف سیاسی خود در تعیین سرنوشت کشور نقش ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۰۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

دانش آموزان رای اولی با شرکت در انتخابات، در تعیین سرنوشت کشور نقش ایفا می‌کنند

سردار مجتبی باستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات اظهار کرد: دانش آموزان باید حضوری فعال در انتخابات داشته باشند چراکه حضور آنها باعث ایجاد انگیزه در بین مردم می‌شود .

وی بیان کرد: همچنین حضور دانش آموزان در یک فعالیت فرهنگی اجتماعی باعث ایجاد نشاط و امید می‌شود و آنها می‌توانند نشاط و امید را در مقاطع مختلف کشور تزریق کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: حضور دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ها به خصوص انتخابات، دارای اهمیت بالایی بوده، به ویژه حضور رای اولی‌ها که در جشن تکلیف سیاسی خود شرکت کرده و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند و در تعیین سرنوشت کشور خود نقش ایفا می‌کنند.

وی از برگزاری طرح «باهم» بصیرت انقلابی، همراهی و مشارکت و پــویـش «۵ + ۱» سازمان بسیج دانش آموزی در کشور خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سطح کشور در حال اجرا است و دانش آموزان می‌توانند با ارسال یک فیلم از خود تنها با دعوت ۵ نفر برای مشارکت در انتخابات در این پویش شرکت کنند.

سردار باستان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: از تمامی اعضای خانواده بزرگ بسیج دانش‌آموزی و دیگر مخاطبین، درخواست می‌شود در این حرکت بزرگ شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار