خبرهای داغ:
شیدایی:

بسیج دانش‌آموزی نقش مؤثری در کیفیت و عدالت آموزشی دارد

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بسیج دانش‌آموزی را پر رنگ‌ترین نقش در کیفیت و عدالت آموزشی، افزایش روابط اجتماعی و مهارت‌اندوزی دانش‌آموزان دانست.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۰۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در همایش تجلیل از دبیران و مدیران فعال در هفدهمین مرحله لیگ علمی پایا استان همدان و جلسه بصیرت افزایی دانش‌آموزان با موضوع انتخابات اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با کمبود نیروی انسانی مواجه بود که با اعلام آمادگی سپاه و بسیج دانش آموزی از ظرفیت پاسدار معلمان برای آموزش کتاب آمادگی دفاعی در مدارس استفاده شد و نیز در حوزه بسیج سازندگی گروه‌های جهادی نواقص وجود در مدارس را رفع کردند.

وی بسیج دانش‌آموزی را پر رنگ‌ترین نقش در کیفیت و عدالت آموزشی، افزایش روابط اجتماعی و مهارت‌اندوزی دانش‌آموزان دانست و افزود: در سال گذشته استان همدان رتبه چهارم لیگ علمی پایا را در سطح کشور کسب کرد و امسال به تعداد یک هزار و۵۲۲ نفر استان همدان بالاترین شرکت کننده لیگ علمی پایا در سطح کشور شناخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش گفت: شهید رئیسی در بازگشایی مدارس با همه کمبودهای موجود بسیار اثربخش بود و بعد از ۱۳ سال در دولت سیزدهم بود که سختی را متحمل شد و مشکل رتبه بندی معلمان حل شد.

وی ساخت و سازهای مدارس، اجرای طرح شهید سلیمانی، افزایش سرانه ورزشی و آموزشی مدارس به نحوه احسن، اهتمام جدی اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، احیای حوزه پرورشی و تربیت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت اشخاص و ارگان‌های موثر در دستگاه تعلیم و تربیت، استخدام ۵۷ هزار معلم از آزمون ماده ۲۸ و توانمندسازی معلمان از اقدامات آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم برشمرد.

شیدایی گفت: از زمان ابتدای تاسیس آموزش و پرورش سرانه ورزشی استان همدان ۱۳ سانتیمتر به ازای هر دانش‌آموز بود که به همت دولت سیزدهم توانستیم ۱۵ سانتیمتر در این دوسال افزایش دهیم و امیدواریم ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشیم.

در پایان این همایش از مدیران و معاونین برتر در لیگ علمی پایا و فرمانده حوزه و مسؤلین برتر علمی حوزه های بسیج دانش‌آموزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار