۱۵ سال توجه به ایتام توسط اهالی مسجد

متولیان مسجد امام حسن عسگری بجنورد علاوه بر توجه ویژه به برگزاری مراسم های مختلف طی ۱۵ سال گذشته اهتمامی جدی به ایتام داشتند.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۲۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، مسجد امام حسن عسگری(ع) در بجنورد علاوه بر توجه به فعالیت‌های مذهبی و مراسمات، فعالیت های زیادی در زمینه کمک به ایتام و نیازمندان انجام می‌دهد.

نزدیک به ۱۵ سال است که اعضای هیئت امنای این مسجد با همکاری مردم محله در پنجشنبه‌ها با غذای گرم از ایتام پذیرایی می‌کنند.

اعطای اقلام مختلف و همچنین کمک‌های مؤمنانه دیگر نیز، بخشی از اقدامات مسؤلان این مسجد است.

سیدمحمدعلی آقا میری، مسؤل پایگاه بسیج مسجد(پایگاه بسیج شهید مجیدی)از فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و جهادی بسیجیان توضیح می‌دهد: بیشتر فعالین بسیج پایگاه را نوجوانان تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه بر فعالیت‌های جهادی بسیجیان پایگاه تاکید می‌کند: کمک به مرمت و ساخت منازل نیازمندان و همیاری در برداشت محصولات کشاورزان محروم از مهم‌ترین اقدامات جهادی بسیجیان بوده‌است.

آقامیری همچنین از برگزیده شدن پایگاه بسیج مسجد در جشنواره مالک‌اشتر در سال ۹۶ خبر داد.

اهالی محله مسجد امام حسن عسگری (ع) اقدام به برگزاری هیئت خانوادگی در یکشنبه شب‌ها می‌کنند؛ این هیئت خانوادگی تاثیری شگرف بر افزایش همدلی و وفاق در بین شرکت کنندگان دارد.

هزینه های هیئت هفتگی و همچنین 
توزیع غذای گرم بین ایتام در پنج شنبه‌ها 
از جانب هیئت امنای مسجد و مردم عادی تأمین می شود.

همچنین مسؤلان مسجد امام حسن عسگری توجه ویژه‌ای به برگزاری با شکوه انواع مراسمات مذهبی دارند و مراسم های ملی را نیز با اهتمامی ویژه برگزار می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار