مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با بسیج؛

ایران قوی با حضور حداکثری در انتخابات شکل می‌گیرد

حجت‌الاسلام محمدی گفت: امروز یک بار دیگر مردم ایران لازم است با حماسه حضور خود و انتخاب فرد شایسته، پر تلاش، توانمند، ولایتمدار و با دغدغه‌ی حل مشکلات مردم، بر عظمت ایران عزیز اسلامی بیافزایند.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۴۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

حجت‌السلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه و مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردمی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری بر حضور حداکثری در 15 تیر تاکید کرد و گفت: حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند نقش بی‌بدیلی را برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان داشته باشد.

وی افزود: حساسیت این دوره از انتخابات بیشتر از سایر ادوار است چرا‌که در جامعه جهانی که اکنون ایران و ملت آن را حامی و ناجی مستضعفین جهان علی الخصوص مردم مظلوم غزه و همچنین علمدار مبارزه با استکبار جهانی، به ویژه رژیم کودک کش و منفور اسرائیل می‌دانند؛ لزوم حضور حداکثری و انتخاب اصلح را چندین برابر می‌کند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: تا پیش از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، خیلی‌ها آرزو داشتند که می‌توانستند در سرنوشت خود و فرزندانشان اثرگذار باشند؛ با شهادت حدود 300 هزار نفر از بهترین جوانان و نخبگان فرصت‌های فراوانی از جمله انتخابات فراهم شد و مردم خود در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم شدند.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امروز یک بار دیگر مردم ایران لازم است با حماسه حضور خود و انتخاب فرد شایسته، پر تلاش، توانمند، ولایتمدار و با دغدغه‌ی حل مشکلات مردم، بر عظمت ایران عزیز اسلامی بیافزایند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار