خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

توانمندی‌های انقلاب اسلامی معادله قدرت را در دنیا تغییر داد/مشارکت حداکثری در انتخابات مایه قوام، استحکام و آبروی نظام است

توانمندی‌های انقلاب اسلامی معادله قدرت را در دنیا تغییر داد/مشارکت حداکثری در انتخابات مایه قوام، استحکام و آبروی نظام است
سردار رستمعلی رفیعی آتانی عنوان کرد: شما ملتی هستید که معادله قدرت را در دنیا تغییر دادید و این از دل قدرت و توانمندی‌های این ملت به وجود می‌آید.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۳۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

 قزوین_به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه تبیین و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات رئیس جمهور که در اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد بیان کرد: اعتقاد و باور امامین انقلاب و ارکان نظام اعم از سران قوا و نیروهای مسلح به مردم از جنس نگاه سطحی و زودگذر بعضی از رفتارهای ناخوشایند این روزهای انتخاباتی نیست.

وی افزود: سال ۱۳۴۲ امام مبارزه را با سه باور ایمان به خدا، اهداف و مبانی انقلاب و ایمان به مردم شروع کرد و در فرایند مبارزه بعضی از بزرگان، دلسوزان و شاگردان امام راحل پیشنهادهای مختلفی برای مبارزه به امام می‌دادند؛ اما امام عظیم الشأن در این مسیر به مردم تکیه و اعتماد کرد؛ زیرا ایشان به درستی مردم را شناخته بودند؛ لیست بلند بالای اعتماد امامین انقلاب به مردم لیست بلند بالایی است و در هیچ کجا بدون محاسبه قدرت مردم به میدان نیامدند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار کرد: در فاجعه تاریخی دردناک ۱۵ خرداد که برای مردم اتفاق افتاد و مردم مجروح و شهید شدند؛ امام عزای عمومی اعلام نمودند در صورتی که زمان شهادت فرزندش حاج مصطفی این کار را انجام ندادند.

وی ادامه داد: اولین کاری که امام راحل عظیم الشأن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند این بود که قانون اساسی نوشته و انتخابات برگزار شود تا مسئولان با آرای مردم انتخاب شوند، حتی در انتخاب اولین رئیس جمهور به حرمت آرای مردم به خیلی‌ها گوشزد نمودند تا با او همکاری کنند تا از آرای مردم صیانت شود و هیچ کجا بدون مراجعه به آرای مردم کاری انجام نمی‌دادند؛ حتی در زمان جنگ هم با مردم وارد میدان شده و دشمن نتوانست آنها را شکست بدهد چون قدرت مردم، قدرت خداست و هرجا که مردم به میدان آمدند قدرت به وجود آمده است ما باید مردم را برای همه زمان‌ها در نظر بگیریم و در برابر آنها متواضع و فروتن باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای افتخارات، دستاوردها و پیشرفت‌های ۴۶ سال نظام انقلاب اسلامی را نادیده گرفتند و می‌گویند که نتوانستیم کاری انجام بدهیم پس چرا در این ۴۶ سال متوقف نشده‌ایم؟ آمریکایی‌ها هر سال برنامه‌ای چیدند که کار نظام را تمام کنند؛ اما کشتی پرقدرت انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهد و این بار خودشان غرق خواهند شد.

وی تشریح کرد: آمریکایی‌ها در دکترین نبردشان دور ایستاده و انسان‌ها را وارد صحنه نمی‌کنند؛ موشک‌ها و پهپادهایشان را با فاصله دور شلیک می‌کنند؛ دشمن فاصله دارد؛ نمی‌توانیم تنها نظاره‌گر باشیم تا با او گفتگو کنیم؛ ما با افزایش برد موشک‌ها و پهپادهایمان به او نزدیک شده و پشیمانش کردیم.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ادامه داد: در عملیات وعده صادق خیلی‌ها پیغام دادند که این کار را انجام ندهید؛ این‌ها را چه کسی می‌گوید؟ اگر قدرت نداشتید آیا دشمن به التماس می‌افتاد؟ شما هر ثانیه یک موشک زدید و معادله قدرت را در دنیا تغییر دادید و این از دل قدرت و توانمندی‌های این ملت به وجود می‌آید.

وی بیان کرد: در حوزه سیاسی خیلی حرف‌ها زده شد، قرار بود به ما پاسپورت داده و زبان دنیا را بفهمانند؛ زبان دنیایی که روبروی شما قرار دارد زبان دشمنان زور است و دوستانتان زبانشان منافع مشترک است و غیر از این دو زبان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: کسی که دشمن است باید به زبان او صحبت کنید و آنچه دوست شماست باید با منافع مشترک صحبت نمایید و ما در فهماندن زبانمان با زبان قدرت وارد میدان شدیم و التماس نکردیم و اجازه ندادیم وارد خط موشکی ما شوند؛ ما دشمن را آزموده بودیم و می‌دانستیم که اگر به او فرصت می‌دادیم او حیات موقت پیدا می‌کرد؛ امروز دیگر دوران بزن در رو تمام شده است.

وی در پایان ابراز کرد: امروز قدرت دست مردم و ملت ایران سرافراز است و ما نه برای آزمایش بلکه برای حقیقت، اسماعیل‌های خود را به قربانگاه بردیم تا امروز اقتدار خود را نشان بدهیم و امروز هر شش کاندیدای ریاست جمهوری در برابر مردم مسئول هستند و در پست‌های مختلف قرار است مسئولیت خود را انجام بدهند و امروز مشارکت حداکثری مطالبه ولی خداست و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در ۱۵ تیر ماه برای قوام، استحکام و آبروی نظام لازم است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار