توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان و محرومین خراسان رضوی در قالب پویش «چله خدمت»

در قالب پویش «چله خدمت» و به مناسبت اربعین شهدای خدمت تعداد ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین خراسان رضوی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۹۶
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزار یبسیج استان خراسان رضوی از مشهد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در قالب پویش «چله خدمت» و به مناسبت اربعین شهدای خدمت تعداد ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین خراسان رضوی توزیع شد.
 
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به خدمات و اقدامات کم نظیر دولت مردمی تحت مدیریت و هدایت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با شهید آیت الله رئیسی فرمودند نصاب جدیدی در عرصه مدیریت ایشان ایجاد کردند لذا خدمات دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی در مقابل انظار مردم شریف ایران اسلامی قرار دارد و با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه نیست.
   
گنابادی نژاد در ادامه به خدمات دولت شهید رئیسی از جمله در حوزه اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری، تکمیل و بهره‌برداری از صدها طرح عمرانی و زیربنایی نیمه تمام در کشور، احیای بیش از ۸ هزار کارخانه و واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برقراری تعاملات گسترده در سطح بین‌المللی و عضویت در پیمان‌های مهم منطقه‌ای و جهانی با سیاست خارجی عزتمندانه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی کارهای بزرگی پایه گذاری کرد، گفت: در سخت‌ترین دوره‌های تحریم که عده‌ای حل مشکلات مردم را برجام می‌دانستند اما در این سه سال که رئیسی رئیس جمهور بود، نگفتند: چون تحریم هستیم نمی‌توانیم برای مردم قدم برداریم و یکی از اقدامات بزرگ رئیسی احیای عملیاتی دیپلماسی منطقه‌ای بود، که چند دستاورد بزرگ داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: این شهید در طول ۳ سال به ۲۴ کشور خارجی سفر کرد که دستاوردهای زیادی داشت اما در دولت یازدهم و دوازدهم که بزرگترین کار خود را دیپلماسی می‌دانستند این میزان دستاورد در عرصه‌های بین المللی را نداشتیم. 

وی اعلام کرد: اگر امروز کشور در شرایط با ثباتی به سر می‌برد به یمن ریل‌گذاری‌های اصولی و خدمات شهید رئیسی در سراسر کشور است.

گفتنی است؛ در قالب این مراسم و با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همراهی همه اصناف، تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی و سازمان‌هایی که در حوزه مسائل اجتماعی و محرومیت‌زدایی علاقه مند بودند و ماموریت داشتند، توزیع تعداد چهل هزار بسته معیشتی برای محرومان بنام و بیاد شهید آیت الله رئیسی تحت عنوان چله خدمت برنامه‌ریزی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار