فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد:

عزت‌ایران منوط به حضور پرشور در انتخابات است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امنیت، عزت اقتدار امروز ما منوط به حضور پرشور و باصلابت مردم و انتخاب اصلح در پای صندوق‌های رأی است.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۲۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین زارع‌کمالی ، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: اگر دیروز جمهوریت و اسلامیت نظام نیازمند به حضور به موقع در جهاد اصغر بود، امروز حفظ جمهوریت و اسلامیت نیازمند به حضور به موقع در جهاد اکبر یعنی پای صندوق‌های رأی است.

وی ادامه داد: اگر دیروز امنیت ما با حضور در جبهه‌ها و با جان دادن و سردادن تحقق پیدا می‌کرد، امروز امنیت، عزت اقتدار ما منوط به حضور پرشور و باصلابت مردم و انتخاب اصلح در پای صندوق‌های رأی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: مطمئناً در این دوره در انتخابات مردم با حضور به موقع در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح را ه و مسیر شهدا را ادامه خواهند کرد. 

وی با اشاره به نقش و وظیفه ذاتی سپاه در برقراری امنیت انتخابات گفت: سپاه الغدیر استان همچون دوره‌های قبل در امنیت صندوق‌های رأی با به کارگیری بیش از 7 هزار نیرو در حال انجام مأموریت است تا ان‌شاءالله انتخاباتی با امنیت کامل در سطح استان داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار