خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان همدان دخیل هستند

همدان-استاندار همدان گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در موضوع انتخابات دخیل هستند و ناظرین شورای نگهبان حدود ۴ هزار نفر هستند که با ما همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۲۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان همدان دخیل هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: خداوند خواست که یکبار دیگر در خصوص انتخابات نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با تدابیری که از شنبه گذشته انجام شد با هیئت‌های اجرایی و فرمانداران در استان به انجام رساندیم و برای آمادگی در انتخابات گزارشات روزانه گرفته شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ما شاهد برگزاری انتخابات بدون کمترین مسئله و مشکلی بودیم، گفت: مسئولین نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج مسئولیت تامین امنیت انتخابات را دارند و حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر از بسیجیان امنیت انتخابات و ۴ هزار نفر مسئولیت امنیت صندوق‌ها را برعهده دارند.

وی ابراز کرد: یک هزار و ۳۱۳ شعبه در استان داریم که ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه سیار هستند و از این تعداد۶۱۵ شعبه شهری و ۶۹۸ شعبه روستایی بوده و بیش از ۲۰ هزار نفر در موضوع انتخابات دخیل هستند و ناظرین شورای نگهبان حدود ۴ هزار نفر هستند که با ما همکاری می‌کنند.

قاسمی فرزاد گفت: تا این ساعت نسبت به دور قبل میزان مشارکت خوب بوده و امیدواریم با همین ضرباهنگ پیش رود و شاهد مشارکت بسیار خوب باشیم و هرکس که با نظر مردم رأی آورد و حکم خود را از رهبری تنفیذ کند در مقابل مردم ایران مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است و باید از آن حفاظت کنیم و با عدم سوگیری انجام شود، عنوان کرد: با نهایت بی طرفی از مردم آرا اخذ می‌شود و در نهایت از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار