خبرهای داغ:

خنثی سازی اهداف و توطئه‌های دشمن با حضور پرشکوه مردم در دور دوم انتخابات/حساسیت به معروف ها و منکرات

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: تمامی اهداف و توطئه‌های دشمن با حضور پرشکوه مردم در دور دوم انتخابات خنثی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۴۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

خنثی سازی اهداف و توطئه‌های دشمن با حضور پرشکوه مردم در دور دوم انتخابات/حساسیت به معروف ها و منکراتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود اظهار کرد: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاصی نسبت به دور اول برخوردار است و حتی یک رای بیشتر می‌تواند تعیین‌کننده رئیس جمهور آینده کشور باشد.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: این حضور تاریخ‌ساز مکمل تشییع باشکوه شهدای خدمت است، ارواح آنها حاضر و ناظر بر عملکرد امروز مردم در تعیین سرنوشت کشور است.
امینی با اشاره به نقش حضور گسترده مردم در انتخابات در برابر برنامه‌های دشمنان، ابراز کرد: تمامی اهداف و توطئه‌های دشمن با حضور پرشکوه مردم در دور دوم انتخابات خنثی می‌شود.
امام جمعه شاهرود به برگزاری مناظره‌ها طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: ۲ نگاه متفاوت به مسایل داخلی، خارجی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وجود دارد که این امر انتخاب فرد اصلح را برای مردم آسان می‌کند.
وی با بیان اینکه فرد منتخب مردم باید ادامه دهنده راه شهید خدمت باشد، اظهار کرد: رییس جمهور جدید باید مصوبات سفر‌های شهید آیت الله رییسی در همه کشور را پیگیری و اجرایی کند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم فرد اصلح را با مطالعه، تحقیق و مشورت با افراد نخبه و امین انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم حضور پای صندوق‌های رای را به آخر وقت نیندازند.
امینی تاکید کرد: مسوولان و رییس جمهور منتخب حضور مردم در انتخابات را با مطالعه دقیق و عمیق تحلیل و چرایی حاضر نشدن درصدی از مردم را پیگیری کنند.
وی با تاکید بر واقع‌گرایی در تحلیل‌ها، اظهار کرد: مردم سالاری دینی و شرکت در تعیین سرنوشت شاخصه تمامی انتخابات در ایران اسلامی است.
امینی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۶ تیرماه روز مالیات اشاره کرد و گفت: دریافت مالیات وابستگی کشور به درآمد‌های نفت و برنامه‌ریزی دشمنان را نقش برآب می‌کند، اما باید عدالت در اخذ، پرداخت و نظارت بر اجرای قانون مالیات مدنظر باشد.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و عزاداری‌های عاشورایی، ابراز کرد: سخنرانان، روحانیت و مداحان از این فرصت استفاده کنند تا معارف الهی، محبت به خدا و اهل بیت (ع) و همچنین بصیرت عاشورایی را بین مردم تعمیق بخشند.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: محرم و صفر در مجالس و روضه‌های خانگی معرفت سیاسی، اعتقادی و اخلاقی و همچنین فضایل عاشورایی را برای مردم به ویژه جوانان و نسل آینده ترویج دهید.
وی به هفته امر به معروف و نهی از منکر در دهه نخست محرم اشاره کرد و گفت: در احیای امر به معروف و نهی از منکر همه مردم و مسوولان باید مراقبت کنند و نسبت به معروف‌های اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و منکر‌ها حساسیت داشته باشند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و کرانه باختری، افزود: کشتار بی‌سابقه مردم بی‌گناه از جمله زنان و کودکان در فلسطین موضوع روز جهان است که باید مردم دنیا به ویژه مسلمانان به آن توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار