خبرهای داغ:
رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین؛

انعکاس اخبار انتخاباتی استان قزوین توسط ۳۳۰ خبرنگار

انعکاس اخبار انتخاباتی استان قزوین توسط ۳۳۰ خبرنگار
ملاحسنی گفت: ۳۳۰ فعال رسانه‌ای در استان شامل خبرنگار، عکاس و مستندساز از صبح امروز تاکنون اخبار مراسم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را منعکس کردند.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۴۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷

قزوین_ به گزارش بسیج، رسول ملاحسنی شامگاه امشب در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری سازماندهی خوبی برای خبرنگاران داشتیم و رصد اخبار نشان می‌دهد که ۸۰۰ خبر انتخاباتی در استان قزوین تهیه و منعکس شد. 

وی اضافه کرد: با توجه به حضور پرشور خبرنگاران در مرحله دوم انتخابات پیش بینی می‌شود که آمار اخبار منتشر شده نسبت به مرحله نخست با افزایش قابل توجهی همراه باشد.

ملاحسنی با بیان اینکه کار رسانه ها تمامی ندارد و این قشر متخصص و زحمتکش باید در آینده نیز پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند، ادامه داد: خوشبختانه در دولت شهید رییسی اتفاق خیلی خوبی برای جامعه رسانه‌ای افتاد و برای نخستین مرتبه توانستیم حلقه مفقوده بین مردم و مسوولان را احیا کنیم.

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: هر خبری که در خصوص پیروزی نامزدها می شنوید، گمانی زنی بوده و قطعی نیست، بنابراین نتیجه نهایی و رسمی صرفا از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

ملاحسنی یادآور شد: از جامعه رسانه‌ای استان قزوین به واسطه تمام زحماتی که در دولت رییسی داشتند تقدیر و تشکر دارم و برای همه اصحاب رسانه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار