فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک مطرح کرد

فعالیت ۴۶۰ گروه جهادی در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به فعالیت ۴۶۰ گروه جهادی در اراک گفت:  این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، قرآنی و امداد فرهنگی فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۰۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خودسازی و محرومیت‌زدایی را مهمترین هدف اردوهای جهادی دانست و گفت: گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی، در راستای کاهش و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین زدودن چهره فقر و محرومیت از سیمای جامعه، خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم حرکت در مسیر امیدآفرینی است و انجام چنین فعالیت‌هایی یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار بوده که رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به فعالیت 460 گروه جهادی در اراک گفت:  این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف عمرانی، قرآنی و امداد فرهنگی فعالیت دارند.
سرهنگ مهجوری با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته خدمات بسیار زیادی در راستای توسعه و پیشرفت استان توسط جهادگران انجام شده است، گفت: گروه‌های جهادی قرآنی خیزش میلیونی حافظان قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده و به دنبال ترغیب افراد و شناسایی علاقه‌مندان و ظرفیت‌های موجود است.
وی ادامه داد: گروه‌های جهادی امداد فرهنگی که بیشتر در ایام تابستان و بهار در سطح پارک‌ها و محلات برنامه‌های فرهنگی را اجرا می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: عرصه عمرانی از دیگر محورهایی است که گروه‌های جهادی در آن نقش‌آفرین هستند.
انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار