مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهي این استان، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.
وی ادامه داد: مجتمعهای خدمات رفاهی مکلف شده اند تا برای بهبود خدماترسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکانهای مختلف از جمله سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها اقدام کنند و نسبت به فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتیها، اقدام کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانهها و همچنین پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده که به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی و نمازخانهها سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت منفرد، رستورانها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل میآورد.
آهکی در پایان گفت: از همه هموطنان و هم استانی های گرامی خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه شکایات،انتقادات و پیشنهادات در مورد مجتمع های خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/