یادداشت/ غلامرضا ترابی

حنای دشمنان، برای ملتِ ایران رنگ باخته است

در یادداشت غلامرضا ترابی آمده است؛ ملت ایران را باید آفرین گفت که اینچنین دشمن را فیتیله پیچ کرد و به ندای رهبرش برای حضور حماسی در روز انتخابات لبیک گفت؛ باید مرحبا گفت به این ملتی که علی رغم مشکلات اما در بزنگاه‌های تاریخی در میدان حاضر می‌شوند
کد خبر: ۹۶۱۲۰۴۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهدمقدس، در یادداشت غلامرضا ترابی آمده است؛ 

پانزدهم تیر ماه، ملت شریف ایران اسلامی با شرکت در آزمون سرنوشت ساز انتخابات، بار دیگر عشق و محبتشان را به وطن و نظام اسلامی به جهانیان نشان داد.

مردم با بصیرت ایران در روزهایی که دوست و دشمن به ایران اسلامی چشم دوخت تا انتخابشان را به نظاره بنشیند، با حضور در صف‌های طویل رای‌گیری دشمنان را از همان ابتدا گیج و مبهوت ساخت؛ آنان که از اقشار و اقوام مختلف آمدند تا به دشمن بگویند چه فکر می‌کنید،  ما یک وجب از وطن‌مان را به تمام دنیای شما نخواهیم داد و آنجا که پای دین و میهن است، با کسی تعارف نداریم.
 
ملت ایران را باید آفرین گفت که این‌چنین دشمن را فیتیله پیچ کرد؛ باید آفرین گفت که به ندای رهبرش برای حضور حماسی در روز انتخابات لبیک گفت؛ باید مرحبا گفت به این ملتی که علی رغم مشکلات اما در بزنگاه‌های تاریخی در میدان حاضر می‌شوند. 

و اما دشمنان این ملت چه احمقانه تفسیر کردند و نوشتند و هزینه کردند، و چه خوب با دیدن حضوری متراکم نه تنها آنها را مایوس، بلکه پشیمان کردند.

 همه می‌دانیم که دشمنان چه رویایی برای ملت ایران دیده بود و چه رشته‌ها بافت و چه برنامه‌ریزی‌هایی برای انحراف حرکت این ملت بزرگ در اتاق‌های فکر خودش تدوین کرد! اما همه را ملت ایران پنبه کرد.

آری! همه می‌دانند که این‌ها آرزوی چندین و چند ساله‌شان است اما ملت ایران چون خوب آنها را می‌شناسد؛ از این رفتارها نه تعجب می‌کند و نه منفعل می‌شود، بلکه مقاوم و هوشمند به راه خود ادامه می‌دهد.

ملت ایران خوب می‌داند دشمنش اهل شعار است و بولوف؛ از حقوق بشر می‌گوید، در غزه فاجعه می‌آفریند! از حقوق زنان می‌گوید اما گلوی اساتید زن دانشگاه کشورِ به اصطلاح متمدن خود را زیر چکمه‌های پلیس بی‌شرافتش می‌فشارد و زندانی می‌کند! حرف از مقابله با تروریسم می‌زند در حالی که خود بزرگترین موسس و حامی تروریسم است! اینها را ملت‌ها می‌دانند.
آری حنای دشمنانِ ملت ایران رنگ باخته و این را ملت ایران خوب می‌داند!

ارسال نظرات
پر بیننده ها