خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۲۵هزار نفر در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان و روستاییان استان همدان

همدان-مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان گفت: در شهرستان ملایر ۲۵هزار نفر عضو صندوق هستند و یک هزار و ۵۰۰ خانواده از مستمری ماهیانه برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۵۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گزارش کاملی از اقدامات صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان ارائه و اظهار کرد: در ذیل برنامه هفتم مواردی مشخص در حوزه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر اشاره شده که این موارد بخشی از مطالبات جامعه هدف این صندوق است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵۴ هزار نفر عضو صندوق در استان هستند و بیش از ۹هزار خانواده از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار بهره‌مند هستند.

مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان تصریح کرد: در شهرستان ملایر ۲۵هزار نفر عضو صندوق هستند و یک هزار و ۵۰۰ خانواده از مستمری ماهیانه برخوردار هستند.

حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بیان کرد: بيمه نیاز امروز روستاییان و عشایر است و این موضوع به اقتصاد خانواده زحمتکش روستایی و عشایری کمک می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار