خبرهای داغ:
شکری خبر داد

۲۷هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان شهرستان همدان هستند

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: بیش از ۲۷هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان همدان هستند.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۱۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
۲۷هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان شهرستان همدان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم شریف همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سال ۱۳۸۴ تاکنون بیش از ۲۷هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان همدان هستند.

وی گفت: در شهرستان همدان به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه، همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و صندوق وجود دارد و این موضوع در آینده تحقق حداکثری جذب بیمه را به همراه خواهد داشت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان ادامه داد: دربرنامه هفتم مطالبات جامعه هدف به منظور افزایش خدمات کوتاه مدت صندوق اشاره شده است.

نماینده مردم شهرستان همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات صندوق بیان کرد: بیمه اجتماعی یکی از نیازهای جامعه روستایی و عشایری است و برای گسترش چتر بیمه های اجتماعی باید تلاش شود تا درجامعه طبق اصل ۲۹ قانون اساسی این فراگیری صورت پذیرد.

عباس صوفی افزود: اینکه صندوق به سمت سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه حرکت کرده بسیار خبر خوبی است که تحقق این موضوع می‌تواند به آینده صندوق در پرداخت مستمری کمک کند تا در آینده مشکلات سایر صندوق‌های بیمه‌ای را نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار