خبرهای داغ:
به همت گردان117امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

اجتماع مردمی و عزاداری هیئات مذهبی در چهلمین سوگ شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی

به مناسبت چهلیمن روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه اجتماع مردمی و عزاداری هیئات مذهبی همراه با سخنرانی، مداحی و قرائت صلوات خاصه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) با حضور مردم محلی، پایوران وبسیجیان گردان117امام حسین(علیه السلام) در مصلای نمازجمعه آران و بیدگل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۲۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان و بسیجیان گردان۱۱۷ امام حسین (علیه السلام)شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی با حضور هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل در مصلای نمازجمعه، با حضور مردم و مسئولان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

فرمانده گردان117امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: ذکر مصیبت، نوحه‌سرایی توسط مداحان اهل بیت (علیهم‌السلام)، سخنرانی امام جمعه و حضور خادمیاران در جمع عزاداران، یاوران و سفیران کانون‌های خدمت رضوی با مداحی و قرائت صلوات خاصه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) از جمله برنامه‌های معنوی در این مراسم بود.

این فرمانده افزود: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا سید شهیدان اهل خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامیشان به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض نمودند.

ایشان در ادامه به صفات و روحیه جهادی شهیدان و همچنین حضور در صحنه میان مردم و با مردم بودن پرداختند.

وی درپایان افزود: انقلاب بودن و در مسیر شهدا حرکت کردن باعث شد که ایشان بتوانند به این درجه والا برسند و خداوند متعال آنها را به درجه رفیع شهادت نائل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار