خبرهای داغ:
به همت لشکر14امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

بازدید پایوران از مجتمع بزرگ فولاد مبارکه اصفهان

به منظور بالا بردن اطلاعات عمومی و همچنین بالا بردن سطح توانمندی افزایش آموزش، بازدید از مجتمع بزرگ فولاد مبارکه اصفهان همراه با توضیحات کامل و جامع با حضور مدیران، مهندسان، کارشناسان مجتمع فولاد مبارکه و پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) در مجتمع بزرگ فولاد مبارکه اصفهان بزرگ انجام شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۱۳۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، بازدید از مجتمع بزرگ فولاد مبارکه با حضور مدیران، مهندسان، کارشناسان مجتمع فولاد مبارکه و پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) در مجتمع بزرگ فولاد مبارکه اصفهان بزرگ انجام شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت: انجام بازدید‌های عمومی بر اساس برنامه و  مسیر مشخص و از پیش تعیین شده صورت گرفت و شامل نمایش فیلم یا توضيح ماکت و بازدید از واحدهاي آهن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد بود.

این مسئول افزود: پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) راهی مجتمع فولاد مبارکه شدند تا از خط تولید شرکت فولاد بازدید کنند، شرکتی که شعارش از سنگ تا رنگ است و توانسته سال‌های زیادی را با وجود تحریم‌ها، قیمت‌گذاری دستوری و... سر پا بماند نه تنها سر پا مانده بلکه توانسته زنجیره‌ای کامل از محصولات فولادی را تولید و نیاز بخش عمده کشور را تامین نماید.

در ابتدای این بازدید، نشستی برگزار شد که در آن ابتدا دبیر کل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران ضمن خوشامدگویی و قدردانی بابت برگزاری این برنامه گفت: امیدوارم مردم اصفهان از پتانسیل‌های بازار سرمایه به بهترین نحو بهره‌مند شوند، صنعت فولاد با این ابعاد وسیع، در برخی موارد دچار حواشی زیادی می‌شود، تحریم‌ها، حملات سایبری و رسانه‌ای و با سایر مشکلات از جمله ابلاغیه‌های جدید، قطعی گاز، قطعی برق از این موارد هستند، اما با همه این موارد این مجموعه محکم و استوار ایستاده است.

در ادمه این بازدید پایوران لشکر14امام حسین(علیه السلام) با رعایت کامل احتیاطات ایمنی از چندین خط تولید نورد گرم و سایر خطوط کارخانه فولاد مبارکه این مجتمع بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار