آغاز فعالیت درمانگاه‌های عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: درمانگاه‌های عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل از اول تیرماه سالجاری برای ارائه خدمات سرپایی شروع به فعالیت کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۷۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
آغاز فعالیت درمانگاه‌های عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل
مهدی نیک‌سیرت، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: تکمیل و تجهیز کامل این درمانگاه در اواخر خردادماه سال ۱۴۰۳، در فضای درمانی ۴۵۰۰ متری و در دو و نیم طبقه به پایان رسید.

وی افزود: این درمانگاه‌های عمومی و تخصصی شامل کلینیک‌هایی با پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و بیماری‌های مزمن، سالمندی و چندین بخش دیگر است. مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: بخش پارکلینیکی نیز شامل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، اکوکاردیوگراف، هولتر و مانیتورینگ است که برای ارائه خدمات درمانی، تشخیصی و دارویی به بیمه‌شدگان سازمان و سایر مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی، فعالیت می‌کنند. نیک‌سیرت ادامه داد: قبل از افتتاح و بهره‌برداری رسمی از این پروژه، در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی، سهولت دسترسی و ویزیت به موقع مراجعه کنندگان، این درمانگاه‌ها شروع به فعالیت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار