فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

مرمت ۸۰ باب منزل محروم در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از مرمت ۸۰ باب منزل محرومین در اراک به همت جهادگران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۸۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به بخشی از فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه عمران و سازندگی گفت: گروه‌های جهادی بسیج اراک هر ساله ساخت و مرمت خانه‌هایی برای افراد کم برخوردار را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی در شهرستان برای سال جاری برنامه‌ریزی و در حال اجرا شدن است، افزود: در بحث ساخت و مرمت منازل محرومین جهادگران بسیجی علاوه بر فعالیت در اراک و شهرهای تابعه در سطح استان و نیز سایر استان‌های کشور به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و محروم از جمله سیستان و بلوچشتان، بشاگرد، بوشهر، هرمزگان نیز اقداماتی در راستای محرومیت‌زدایی داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک  با اشاره به اینکه منازلی که نیاز به تعمیرات داشته باشد نیز توسط گروه‌های جهادی تعمیر و مرمت می‌شود، یادآور شد: بیشتر منازلی که توسط جهادگران طی این مدت مرمت یا بازسازی شده است، در مناطق حاشیه‌شهر بوده است.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: مددجویان تحث پوشش نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته حضرت امم خمینی(ره) از جمله افرادی هستند که در اولویت برای ارائه خدمات قرار دارند و امسال نیز مرمت ۸۰ باب منزل محروم به پایان می‌رسد و تحویل این عزیزان می‌شود.
انتهای پیام/ع.م

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها