مراسم سیاه پوشان در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، به رسم هرساله مراسم سیاه پوشان همراه با اجرای گروه کشوری دمام زنی بدریون در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۹۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم، برپایی جایگاه و فضاسازی به همت گروه تبلیغات کانون و گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه انجام شد.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امام حسین (ع)  الگو و نماد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است و مکتب عاشورا باید برای نسل جوان انقلاب تبیین شود.

او افزود: امام حسین (ع) و مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان و مهمترین سپری است که می‌تواند فرزندان ما را در آینده محافظت کند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه ادامه داد: در این راستا ضمن فضاسازی مسجد و محله به همت نوجوانان و جوانان بسیجی، ضبط دو اثر محرمی و اربعینی توسط گروه سرود آسمان پایگاه انجام و خیمه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تکیه پشت خندق با یاری بسیجیان وعموم مردم برپا شد.

او با اشاره به برگزاری مراسم سیاه پوشان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی و مداحی ابوذر ادهم گفت: این برنامه با اجرای گروه دمام زنی کشوری بدریون همراه و در پایان با اطعام حسینی از میهمانان پذیرایی شد.

فیض اضافه کرد: همچنین مراسم عزاداری از شب اول ماه محرم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی و مداحی در جمع عموم مردم و نمازگزاران در مسجد ولی عصر (عج) برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها