ما باید برای پیشرفت از شهدا مدد بگیریم

مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: ما باید از شهدا در زمینه اخلاق، اخلاص و گذشت و فداکاری مدد بگیریم تا به رشد برسیم.
کد خبر: ۹۶۱۲۸۶۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت نام و یاد شهدا و ترویج سیره شهدا، همزمان با ماه محرم الحرام، ویژه برنامه تربیتی و اخلاقی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قلیچی مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در کنار قبور پاک و مطهر شهیدان در گلزار شهدای سرخه با حضور نوجوانان بسیجی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین قلیچی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان اظهار کرد: ما باید از شهدا در زمینه اخلاق، اخلاص و گذشت و فداکاری مدد بگیریم تا به رشد برسیم.

او افزود: در سال جاری شهید اسماعیل فیض به عنوان شهید شاخص استان سمنان معرفی و از ویژگی های بارز این شهید، نماز اول وقت و اجتناب از غیبت بود. ما باید با تاسی از این شهید به راه خود در زندگی فردی و اجتماعی ادامه دهیم و به وصایای شهدا عمل کنیم.

مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: براساس بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

قلیچی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و صالحان باعث می شود که مردم به سوی کارهای خیر تشویق شوند و روحیه ی ایثار و از خود گذشتگی به خاطر خدا برای همنوع خود در جامعه رواج پیدا کند.

لازم بذکر است مراسم سینه زنی و مداحی از حاشیه های این برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها