از اجرای طرح مسیر سعادت تا هیئت جوانان عزای حسینی در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) از برپایی ویژه برنامه طرح مسیر سعادت و برپایی مراسم عزاداری حسینی در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۹۹۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های تابستانه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، ویژه برنامه «طرح مسیر سعادت» به همت کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه اجرای این طرح هفتگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم و در جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ عاشورا، مسیر سعادت با محوریت واقعه کربلا با اجرای مسابقه، کتاب‌خوانی و نقاشی برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به رقابت قاریان و ترتیل‌خوانان در ویژه برنامه یکشنبه های قرآنی، افزود: در این برنامه نوجوانان قرآنی مسجد، ضمن قرائت قرآن براساس تمرین های هفتگی با یکدیگر به رقابت پرداخته و علی جعفری بالاترین امتیاز هفتگی را کسب کرد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به برپایی ویژه برنامه های عزاداری از اول ماه محرم گفت: مراسم سوگواری ماه محرم در دهه اول هرشب، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی و مداحی در مسجد ولی عصر (عج) برگزار می شود.

فیض یادآور شد: برگزاری مراسم سینه زنی جوانان محله پشت خندق با مداحی مداحان اهل بیت (ع) در هیئت ابوالفضل العباس (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است مراسم عزاداری در شب های محرم همراه با نماز مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی و مداحی حجت الاسلام و المسلمین محرابیان در پایگاه مقاومت بسیج شهید شاطری روستای صوفی آباد در سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها