حضور جهادگران در صحنه و اطعام به عزاداران حسینی

خادم محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه از حضور گسترده جهادگران بسیجی در جهت اطعام به عزاداران حسینی در مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۳۱۰
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم الحرام در گوشه و کنار کشور عزیزمان بیرق عزای حسینی برپاست و موکب داران از کودک و نوجوان گرفته تا سالخوردگان در تلاش اند تا به عزاداران خدمتی کنند و ماه محرم و عزای سیدالشهدا را گرامی بدارند.

محمدرضا جلال از خادمان امام حسین (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) بعنوان خادمین آشپزخانه با همکاری مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در جهت اطعام عزاداران خدمت کرده و طبخ و توزیع غذا در شب های محرم انجام شده است.

او افزود: مراسم عزاداری شب هفتم محرم الحرام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روح الله مومنیان و مداحی محمد امین جمال همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار و در پایان سفره اطعام حسینی در این مسجد پهن شد.

خادم محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه ادامه داد: همچنین همزمان با اولین روز دسته روی در ششم محرم، آماده سازی پذیرایی برای شرکت کنندگان در دسته روی توسط جهادگران بسیجی انجام شد.

گفتنی است همزمان با ماه محرم در راستای اجرای طرح های تابستانه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان، فعالیت ورزشی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در رشته والیبال و حلقه کودکان شهید ذوالفقاری با حضور بسیجیان این پایگاه مقاومت تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها