یادمان شهدا و اموات روستای افتر برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) از برپایی یادمان شهدا و اموات روستای افتر، با حضور ورزشکاران در رشته فوتسال در آمل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۹۰۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان سرخه، جلسه هم اندیشی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع ) روستای افتر با حضور محمدجواد عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج موسی بن جعفر (ع) با محوریت سازماندهی برنامه های فرهنگی پایگاه تشکیل شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی و دهیاری افتر با هیئت امناء هیئت های مذهبی و مساجد، پیرامون برگزاری مراسم ماه محرم تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را عنوان کردند.

او با اشاره به برپایی یادمان شهدا و اموات افتر افزود: مسابقات فوتسال افتری های سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید قاسمی شهرستان آمل با حضور پیشکسوتان و جوانان بسیجی پایگاه برگزار و در ادامه ورزشکاران بر سر قبر شهید خلبان حسین قاسمی و شهید جاویدالاثر مهدی زیاری و مادر این شهید والامقام در آمل دیدار کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: محفل انس و تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسن عسکری (ع) با حضور افتری های مقیم سمنان ۱۴۰۳ با حضور پیشکسوتان و بسیجیان پایگاه برپا شد.

همچنین حلقه صالحین نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با موضوع ماه محرم و حلقه ورزشی ابراهیم هادی و پیشکسوتان مسجد تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها