بهره مندی ۱۰۰۰۰ فهرجی از آب آشامیدنی سالم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به آیین آبرسانی به ۵ روستای فهرج، گفت: در این آیین، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۵۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردارنظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در افتتاح پروژه آبرسانی وچند طرح عمرانی در فهرج، گفت: ما امروز افتتاح آبرسانی به ۵ روستا را در فهرج داشتیم که بالغ بر ۱۰ هزار نفر از این آبرسانی بهره‌مند شدند و همچنین امروز پروژه‌های دیگری از جمله دو باب حوزه مقاومت دانش‌آموزی وخواهران، یک کارگاه پخت نان سنتی، ۶۸ سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان دراین در شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: به کمک آبفا، فرماندار شهرستان، نیرو‌های مردمی، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌هابیش از ۱۷۱ میلیارد ریال برای پروژه‌های امروز هزینه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بیان داشت: ما در بحث آبرسانی امروز یک خط انتقال لوله آبرسانی از ده اسماعیل به حسن آباد داشتیم که افتتاح می‌شود.

سردارنظری تصریح کرد: در بحث برطرف کردن تنش آبی در منطقه شرق به خصوص فهرج که بیشترین مشکل را دارد ما همچنان پروژه‌هایی را که در دست اقدام داریم وفکر می‌کنم یک ماه آینده یک ابر پروژه در نوع خودش در این منطقه آماده می‌شود و بخش زیادی از مشکلات آبی برج معاذ و روستای اطراف حل می‌شود، اما کار تعطیل شدنی نیست مادر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سال آینده باز هم پروژه برمی‌داریم و مشکلات تنش آبی شهرستان‌ها و روستا‌هایی که خانوار آنها از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند در دستور کار است تاهمه آنها از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.

وی افزود:  این نهضت آبرسانی تا برطرف شدن مشکل تنش آبی مردم به خصوص روستا‌ها ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار