خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با قهرمان وزنه بردار استان قزوین؛

ورزش عامل خودباوری و تقویت اراده فرد است

ورزش عامل خودباوری و تقویت اراده فرد است
حجت الاسلام یوسفی، ورزش را عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۱۲۴۴۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز میرمصطفی جوادی، ورزشکار وزنه ‌بردار استان قزوین با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حجت الاسلام و المسلمین علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام یوسفی در این دیدار، ورزش را عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی عنوان کرد.

وی گفت: ورزش، دوری از گوشه گیری و افزایش عزت نفس را بدنبال دارد. ورزش انسان را از حالت بی تفاوتی و افسردگی بیرون می آورد و باعث نشاط و امیدواری فرد می گردد. 

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: خانواده هایی که ورزش را در اوقات فراغت فرزندانشان قرار می دهند باعث می شود تا شخصیت آنها در مسیر کمال رشد و هدایت شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه ضمن توجه به امر سلامت کارکنان، ورزش را جزو برنامه های اولویت دار قرار داده و در همین راستا ورزشکاران بنامی را پرورش داده که در جایگاه های برتر کشوری و بین المللی ایستاده اند. 

گفتنی است؛ میر مصطفی جوادی با نتایج به دست آمده از رقابت های دسته ۸۹ کیلوگرم، به عنوان نفر پنجم رنکینگ انتخابی المپیک، جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورد.

جوادی با رکورد مجموع ۳۸۴ کیلوگرم که در رقابت های جهانی ریاض به ثبت رساند، خود را برای حضور در پاریس آماده کرد.

میر مصطفی جوادی ورزشکار وزنه ‌بردار استان قزوین در مسابقات قهرمانی وزنه‌ برداری جهان ۲۰۲۱ برندهٔ مدال نقره شده ‌است.

وی در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۲۳ در ریاض عربستان سعودی، در سال ۱۴۰۲ در یک رقابت نزدیک با دو حریف چینی، «تیان تائوی» معروف که اوت شد و« لی دایین» که رکورد دو ضرب ۲۱۶ کیلو را در مسابقات پیشین در چنته داشت، با مهار وزنه ۱۶۹ کیلوگرمی در یک ضرب و ۲۱۵ کیلو در دو ضرب، موفق به کسب مدال طلای دوضرب و مجموع شد. 

این رکوردها هر کدام ده کیلوگرم از آخرین رکورد این ورزشکار بالاتر بودند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار