مثبت سوژه/عرصه محوری؛

موفقیت ۹۰ درصدی در صلح، سازش و پیشگیری از طلاق در استان البرز

ثابت از موفقیت گروه جهادی حقوقدانان محبان الرضا (ع) استان البرز، در زمینه صلح، سازش و پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی و گذشت از مرز ۹۰ درصد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۵۹۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

زهرا ثابت مسئول گروه جهادی حقوقدانان محبان الرضا علیه السلام در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز، گفت: گروه جهادی حقوقدانان محبان الرضا(ع)، در بهمن ۱۳۹۹ در سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز به ثبت رسید و فعالیت های خود را در حوزه خدمات اجتماعی به محرومان، با ارائه خدمات حقوقی، معاضدت قضایی، مشاوره خانواده و کمک های معیشتی به خانواده های آسیب پذیر آغاز کرد.

وی افزود: این گروه جهادی در پی اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، در خصوص تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی اولین  کلینیک تخصصی حقوقی و معاضدت قضایی جهادی  کشور را در استان البرز راه اندازی کرد.

ثابت افزود: جهادگران حقوقی پس از شناسایی ۵۵نقطه از مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان، برگزاری اردوهای جهادی و میزخدمت حقوقی و مشاوره خانواده رایگان در این نقاط حاشیه نشین استان البرز  با کمک هشت کارگروه تخصصی خود و برگزاری اردوهای جهادی و میز خدمت رایگان در این مناطق  موفق شد، از ۳۰۰۳ مراجعه دعاوی خانواده ۹۰درصد از مراجعین متقاضی اخذ وکیل برای طلاق را به صلح و سازش رسانده و یا از طرح دعاوی در محاکم قضایی منصرف کنند.

وی گفت: گروه جهادی حقوقدانان محبان الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲ رتبه برتر حقوقدانان کشور را کسب و در جشنواره ملی جهادگران کشور، نیز مقام دوم کشوری را از آن خود کرده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علت موفقیت این گروه جهادی در صلح، سازش ها و دعاوی خانواده اولا توکل بر خداوند منان، دغدغه مندی و خلوص نیت حقوقدانان جهادگر در حل مشکلات هم وطنان عزیزمان و دوما رایگان بودن خدمات صلح و سازش در این مرکز جهادی را خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار