امام جمعه شهر اقبالیه؛

امام حسین(ع) راه دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ستمگران را به بشریت آموخت

امام حسین(ع) راه دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ستمگران را به بشریت آموخت
 حجت الاسلام بخشی گفت: امام حسین (ع) راه دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ستمگران را به انسان ها آموخت.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۱۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

قزوین_به گزارش بسیج، مراسم عزاداری روزچهارم ماه محرم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در نمازخانه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)شهرستان قزوین برگزار شد.

 امام جمعه شهر اقبالیه با تاکید بر آشنایی بیشتر با نهضت حسینی افزود: معارف حسینی دراین دنیای پر از ظلم و فساد نجات بخش است چرا که می تواند امت اسلامی و شیعیان را به ساحل نجات برساند و جبهه کفر را مغلوب کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه عنوان کرد: گاهی جامعه از ناحیه حاکمان و گاه ازطرف مردم دچار انحراف و فساد می شود اما دین و دیانت به قوت خودباقی است. در مواردی نیز انحرافی ریشه کن کننده همانند آنچه نهضت عاشورا بر مبنای آن رخ داد بنیان اسلام را هدف قرار می دهد.

حجت الاسلام علی بخشی با تاکید بر برگزاری با کیفیت مجالس ترویج فرهنگ علوی و عاشورایی تصریح کرد: در واقعه عاشورا، جمع زیادی را با زر و زور و برخی را هم با تزویر و جنگ شناختی گمراه نموده و خواص به دور از بصیرت نیز با سکوت خود کمک به ظلم کردند و با امام حسین(ع) همراه نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان امام حسین(ع) ریشه کن کردن اسلام بود افزود: در آن مقطع تاریخی هیچ راهی برای مقابله با فسادی که ریشه اسلام را هدف قرارداده بود به غیر از مسیر پیش روی امام حسین(ع) وجود نداشت و امام با حرکت خود بقای اسلام را تضمین کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار