خبرهای داغ:

برگزاری برنامه  تربیتی، معنوی و  آشنایی سربازان سپاه حضرت ولیعصر (عج) با فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس

برنامه  تربیتی، معنوی و  آشنایی سربازان سپاه حضرت ولیعصر (عج)  با فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس در چهارمین روز از ماه محرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۸۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

سرگرد پاسدار احمد نظری مسئول معاونت تربیت آموزش عقیدتی سیاسی  سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین غبار روبی گلزار شهدای اهواز  و تجدید بیعت سربازان سپاه حضرت ولی عصر (عج) با شهدا گفت: بخشی از سربازان و کارکنان دوره مهارت آموزش‌یار قرآن و دوره تربیت و تعالی ویژه سربازان در قالب اردوی فرهنگی و تربیتی در گلزار شهدای اهواز حضور یافتند تا بیعتی مجدد با آرمان‌های شهدا داشته باشند.

وی در جمع سربازان افزود: اینجا مزین به نام سردار شهید هاشمی،  سردار هور است و انتظار میرود با بهره برداری از منویات رهبر انقلاب، علما، بزرگان و سفره معنوی بزرگ محرم، توشه‌ای برای خودمان برداریم؛ سربازان قرآنی هم می‌توانند بهترین پرچمدار در جهت ترویج فرهنگ و آموزش  قرآن در بین سربازان و بسیجیان و الگویی برای جوانان جامعه باشند.  

سرگرد نظری اضافه کرد: انتظار می‌رود با چنین برنامه هایی، جوانانی را که پا به عرصه سربازی گذاشتند، در همان آغاز خدمت مقدس سربازی با آرمان‌های دفاع مقدس، دفاع از حرم و آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ عاشورایی بیشتر آشنا کنیم.

به گفته وی این برنامه با همکاری گردان حضرت علی اکبر (ع)  سپاه ولیعصر (عج) با حضور معاون اجرایی و فرمانده گردان حضرت علی اکبر (ع) و جمعی از کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی برگزار گردید.

در این برنامه بیش از ۱۵۰ نفر سرباز حضور داشتند که از محضر  اساتید برجسته اخلاقی و راویان دفاع مقدس و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها