ستاری نوید:

خانواده مستحکم و جوانی جمعیت دو اصل مولفه قدرت است

همدان-مشاور امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه دو اصل مولفه قدرت است، گفت: این دو اصل شامل خانواده مستحکم و جوانی جمعیت است، بنابراین باید مسئله خانواده و فرزندآوری را جدی بگیریم.
کد خبر: ۹۶۱۲۶۸۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید در همایش عفاف و حجاب بانوان صنعت آب و برق استان همدان که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز روز همدلی و وفاق است.

وی با بیان اینکه دو اصل مولفه قدرت است، گفت: این دو اصل شامل خانواده مستحکم و جوانی جمعیت است، بنابراین باید مسئله خانواده و فرزندآوری را جدی بگیریم.

مشاور امور بانوان و خانواده استانداری همدان با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب به جایگاه زن ایرانی به عنوان الگوی سوم زن مسلمان اشاره کرد و افزود: اسلام برای زن جایگاه و ارزش والایی قائل است.

حجت‌الاسلام بهرامی فر دبیر شورای فرهنگی انسجام بخشی صنعت آب و برق استان همدان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب به عنوان یک اصل مهم و زیربنایی در سبک زندگی اسلامی تأکید کرد.

در ادامه این مراسم نیز کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب با حضور حجت‌الاسلام حسینی یمین استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد و در پایان از بانوان برتر صنعت آب و برق با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها