طرح صنعت‌یار و معدن یار برای رفع مشکلات صنعتی استان

مسؤل قشر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: طرح معدن‌یار و صنعت‌یار به منظور رفع مشکلات این حوزه‌ها توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۶۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

جواد زیانلو در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: هدف اصلی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه، کمک به رشد و اعتلای کشور در بخش‌ صنعت و معدن است.

وی افزود: در راستای همین مأموریت، طرحی تحت عنوان صنعت‌یار و معدن‌یار برای سازمان تعریف شده که در آن اقداماتی در جهت رفع موانع فعالین این حوزه انجام می‌شود.

مسؤل قشر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ادامه داد: در طرح صنعت یار، واحدهای صنعتی که از مشکلی رنج می‌برند پالایش و ارزیابی می‌شوند و سپس در کارگروه‌هایی ویژه به بررسی مسائل آنان پرداخته می‌شود.

زیانلو خاطرنشان کرد: همچنین در راستای این هدف، قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء سپاه با حضور فرمانده استان و دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به بررسی موانع واحدهای صنعتی می‌پردازد.

وی در ادامه گفت: طرح معدن‌یار نیز به منظور رفع مشکلات و مسائل معادن استان اجرا می‌شود و تلاش این طرح بر بهره‌برداری بهتر از معادن و همچنین افزایش اشتغال استوار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها