آهکی خبر داد

فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی راه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی برای ارتقاء ایمنی جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۸۷
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی راه‌های استان همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از فعالیت ۲۰ اکیپ راهداری در حوزه ایمنی برای ارتقاء ایمنی جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: این اکیپ‌ها شامل اکیپ های آشکارسازی تقاطع‌ها، خط کشی، نصب نیوجرسی، تعمیر سیستم روشنایی، نصب تابلو و علائم، اکیپ رفع دسترسی‌های غیرمجاز در راه‌های ارتباطی استان همدان است.

وی افزود: به منظور خط کشی و احیای خط راه‌های ارتباطی استان هم اکنون ۲ اکیپ خط کشی، تجهیز و فعال شده است و امیدواریم تا قبل از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محورهای پرتردد استان انجام شود.

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: علاوه بر اجرای خط کشی، عملیات رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان نیز با جدیت از طریق عوامل راهداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۹۵ درصد از سیستم های روشنایی راه های استان تعمیر و راه اندازی شده است و بقیه آنها نیز از طریق ۳ اکیپ تعمیر و نگهداری در دست اقدام قرار دارد.

آهکی یادآور شد: ۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان در مسیر کربلا و تردد زوار اربعین حسینی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها