مثبت سوژه |

همسرداری و فرزندآوری، منافاتی با حضور میادین ورزشی ندارد

فاطمه سیدی یکی از بانوان موفق در عرصه ورزشی که در سال ۱۳۹۳ ورزش را به صورت حرفه ای شروع کردند و  با وجود داشتن ۳ فرزند و زندگی مشترک  ورزش در رشته کاراته هم انجام می دهم
کد خبر: ۹۶۱۳۱۴۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ورزش و اهمیت آن چیزی است که بر کمتر کسی پوشیده نیست. بشر همواره به سلامتی و جاودانگی می اندیشید؛ لذا از همان نخستین دوره های تاریخ حیات، سعی بر آن دارد تا تن و روان خود را ورزیده کند و راهی برای جاویدان ساختن خویش بیابد.

 

در این میان و امروزه روز، توجه به ورزش زنان و دختران و تأثیر مثبت آن بر جسم و روح آنان؛ در راستای سلامت بیشتر، زندگی بهتر، تربیت درست فرزند، خانه داری موفق تر و حضور مفید در اجتماع و ... جایگاه ویژه ای یافته است.

 

فاطمه سیدی یکی از بانوان موفق در عرصه ورزشی هستند، که در سال ۱۳۹۳ ورزش را به صورت حرفه ای شروع کرد و  با وجود داشتن ۳ فرزند و زندگی مشترک  ورزش در رشته کاراته هم انجام می دادند و ورزش کردن در نقش مادری و همسری هیچ اختلالی به وجود نیاورد چون هم به خانواده اهمیت می دادند و هم به ورزش مورد علاقه خود می پرداختند .

وی گفت: ورزش کردن سن خاصی نمی شناسد و محدودیت ندارد ،و بچه ها از آسیب های اجتماعی دور می شوند. 
و در کنار ورزش در بسیج هم فعالیت می کنند و مسئول تربیت بدنی پایگاه انسیه الحورا حوزه شهیده اشرفگنجویی هستند .

در حال حاضر  مربی باشگاه های ورزشی شهرک شهید همت و شهرک هشت بهشت کرمان است ورزشکارانی تربیت کردند که ۳ نفر به مسابقات آسیایی راه یافتند و مقام کسب کردند ، ۱ نفر در لیگ برتر ، ۱ نفر در مسابقات بین المللی آستارا و در قهرمانی استانی در سالهای مختلف ۲۰ نفر مقام اول را کسب کردند .

مربی توانمند فاطمه سیدی در ماهی که  گذشت عنوان برترین مقام ها کسب کردند.

 فاطمه سیدی به عنوان دبیر سبک هون کیو کوشین کاراته استان کرمان و شهرستانها انتخاب شدند. 
قبولی در داوری درجه سه jb
گواهینامه داوری در مسابقات آسیایی
مقام اول کاتاها در مسابقات سبک های آزاد 
و مقام اول در مسابقات آسیایی در وزن 65+کسب کردند.

وی امدادگر و عضو جمعیت هلال احمر هستند و فعالیت می کنند .
کوهنورد و طبیعت گرد هم هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها