باز هم تیپ ۴۸ فتح به داد کوه خائیز رسید / سردار حکمتیان پایان عملیات را اعلام کرد

نیروهای تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در کوه خائیز به کمک نیروهای مردمی و امدادی شتافتند و آتش سوزی جنگل ها و مراتع این منطقه را مهار کردند.
کد خبر: ۹۶۱۳۲۰۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد که ناجی این استان در تمامی بحران ها و مشکلات است بار دیگر نیز ماموریت خود را در جنگل ها و مراتع شعله ور کوه خائیز با موفقیت به پایان رساند.

سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: در پی در خواست مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه و ستاد بحران استان مبنی بر کمک برای اطفای آتش سوزی گسترده در منطقه حفاظت شده خائیز، در همان لحظات اولیه ۴ گردان امام حسین علیه السلام با تجهیزات کامل از شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود : با توجه به سطح وسیع آتش سوزی در خائیز مدیریت بحران استانداری استان از تیپ ۴۸ فتح درخواست کرد که با همه ظرفیت ها پای کار بیاید که در این راستا یک تیم تکاور ۱۰ نفره این یگان به منطقه اعزام و در ارتفاعات کوه خائیز مستقر شدند.

سردار حکمتیان ابراز داشت : امروز نیز گردان های پشتیبانی رزم تیپ ۴۸ فتح از مرکز استان و گردان های امام حسین علیه السلام مناطق گرمسیری کار کنترل و پایش کامل مناطق دچار آتش سوزی خائیز را انجام دادند و در حال بازگشت هستند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر آتش سوزی در کوه خائیز به طور کامل مهار شده است. 

وی بیان کرد : خود را خادم مردم می دانیم و هر جایی که توان و تجهیزات تیپ ۴۸ نیازمندی احساس شود دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است،  در سالهای قبل نیز که بسیاری از عرصه های مراتع و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آتش سوزی شده بودند باز هم تیپ ۴۸ فتح وارد میدان شد و با تمام توان به خاموش کردن آتش کمک کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها