مثبت سوژه

پیگیری و حل مشکلات مردم با محوریت مسـجد

پویش اقتصاد مقاومتی در مسجد یا جهت کمک به خانواده ها توسط بسیجیان پایگاه و افراد محله در جهت رونق کسب وکار مثل تهیه و فروش نان بربری _تهیه و فروش سبزی _ فروش صنایع دستی و.... در پایگاه به صورت غرفه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۵۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  فرمانده پایگاه عدالت حوزه خواهران حضرت فاطمه گفت: در زمان شیوع همه گیری بیماری کرونا گروه های جهادی پایگاه ما در اجرای مستمر طرح حاج قاسم به صورت خانه به خانه برای شناسایی و درمان افراد بیمار کمک میکردند و همچنین در سطح شهر پک ضدعفونی را که توسط خود پایگاه تهیه می شد بین افراد و کاسبین مغازه ها توزیع میکردیم


وی گفت: کمک های مومنانه کمک هر ماه حتی در ایام عید به صورت خشکبار و غذای گرم به افراد بی بضاعت  وکم درامد توزیع میشد.

 

اجرای پویش های مومنانه تهیه و توزیع نذورات هرسال باتوجه به مناسبت ها توسط بسیجیان انجام می شود و انتشار آن در رسانه های  محله محور جهت جمع آوری کمک های نقدی اقدام میکنیم.

 

پویش اقتصاد مقاومتی جهت کمک به خانواده ها توسط بسیجیان پایگاه و افراد محله در جهت رونق کسب وکار مثل تهیه و فروش نان بربری _تهیه و فروش سبزی _ فروش صنایع دستی و.... در پایگاه به صورت غرفه اجرا می شود.

هرسال تهیه لوازم التحریر و کیف  برای تمام مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در زمان شروع سال تحصیلی بین کودکان و نوجوانان بی بضاعت توزیع می شود.

 

 هرسال تهیه جهیزیه برای زوج های کم درآمد از قبیل وسایل ضروری مثل یخچال، گاز و ماشین لباسشویی داده می شود.

 

طبق روال همیشه تجهیز مسجد مثل دوخت و تعویض پرده ها و جا کفشی و لوازم آشپزخانه و نظافت هفتگی  مسجد با همکاری تعدادی از بسیجیان پایگاه انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار