حجت الاسلام منصوری:

باید قدر مجالس روضه امام حسین(ع) را بدانیم

همدان-امام جمعه شهرستان رزن گفت: برخی از رزق و روزی‌های انسان مقید به زمان و مکان خاصی است که گریه بر سیدالشهدا (ع) نیز چنین است، پس باید قدر مجالس روضه امام حسین(ع) را بدانیم.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۱۷
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
باید قدر مجالس روضه امام حسین(ع) را بدانیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی اکبر منصوری در هشتمین روز از مراسم سوگواری امام حسین (ع) در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: برخی از رزق و روزی‌های انسان مقید به زمان و مکان خاصی است که گریه بر سیدالشهدا (ع) نیز چنین است، پس باید قدر مجالس روضه امام حسین(ع) را بدانیم.

 وی با اشاره به آیه ۳ سوره انسان افزود: در عالم هستی همواره دو جبهه حق و باطل با هم در تقابل بودند و انسان مخیر است که کدام جبهه را انتخاب کند.

امام جمعه شهرستان رزن خاطرنشان کرد: رهبر جبهه باطل شیطان است که همواره انسان را به سمت فحشا، منکرات، ظلمت و گناه دعوت می‌کند که نتیجه آن کفران نعمت است.

وی گفت: در روز قیامت انسان نمی‌تواند به خاطر اینکه از مسیر حق منحرف شده بهانه بیاورد زیرا خداوند در آیات قرآن حجت را بر همگان تمام کرده است.

منصوری با اشاره به وقایع روز عاشورا گفت: امام حسین(ع) بارها جبهه باطل را به سمت حق دعوت کرد ولی چون شکم‌های آنان پر از لقمه حرام شده بود کلام امام حسین(ع) در آنها تاثیر نگذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها