سرهنگ ساکی خبر داد

کشف بیش از ۲ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۴۷ نفر در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲ کیلو و ۴۷۸ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۴ نفر توزیع کننده و ۲۳ نفر معتاد متجاهر در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۵۱۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: مرحله نهم طرح آرامش در شهر با هدف تشدید اقدامات در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان و تثبیت نقاط آلوده پاکسازی شده به مدت ۳ روز با محوریت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان ملایر اجراء شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح با انجام اقدامات ویژه پلیسی و تحقیقات شبانه روزی متهمان جرائم تهیه و توزیع و استعمال مواد مخدر شناسایی و در مدت زمان اجرای این طرح تعداد ۲۴ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و ۲۳ نفر از معتادان متجاهر در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: از متهمان دستگیر شده دستگیر شده مقدار یک کیلو و ۸۵۶ گرم تریاک، ۲۰۵ گرم شیره تریاک، ۲۸۹ گرم سوخته تریاک، ۵ گرم و ۹۰ سانت شیشه، ۱۳ گرم و ۶۰ سانت هروئین، ۱۰۰ گرم شربت تریاک، تعداد ۲۲۰ عدد قرص متادون، ۱۰۰ عدد قرص ترامادول، تعداد ۶ دستگاه ترازوی دیجیتال مخصوص توزین موادمخدر، تعداد ۲ حقه وافور و تعداد چهار عدد پایپ شیشه‌ای را کشف کردند.

وی اظهار داشت: در این ماموریت ۱۲ نقطه از سطح شهرستان که آلوده با جرائم مرتبط با مواد مخدر بود پاکسازی و در این ارتباط یک واحد صنفی نیز پلمپ شد.

ساکی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در اجرای این طرح بیان کرد: معتادان متجاهر به مراکز بازپروری در شهرستان‌های همدان و نهاوند و دیگر متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها