خبرهای داغ:
توسلی:

شاخص‌های تخصیص اعتبارات باید بازنگری شود/قطعی برق و کمبود سوخت موجب گلایه کشاورزان است

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه شاخص‌هایی از شهرستان در استان و کشور وجود دارد، که با واقعیت متفاوت است، گفت: شاخص‌های تخصیص اعتبارات باید بازنگری شود.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۹۷
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزای بسیج ازهمدان، فتح الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به اینکه شهادت آیت الله رییسی و همراهان، بهترین پاداش الهی به شهدای خدمت بود، اظهار کرد: شهدای خدمت در خصوصیات مختلف جزء بهترین‌ها بودند و همواره بر آنچه که می ‌گفتند عمل می‌کردند.

وی ضمن تشکر از هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت:  در کمتر از چهار ماه برگزاری سه انتخابات کار بسیار بزرگی بود که انجام شد و مقام معظم رهبری همواره  با تدبیر ارزشمند خود و در آرامش این موضوع را راهبری کردند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان رأی ملت است، و همه ما باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم و به طور قطع مجلس و دولت در حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را بکار خواهند بست.

وی ادامه داد: مدیران تا زمان تشکیل دولت جدید بدون هیچ وقفه‌ای کار خود را انجام بدهند و تلاش خود را بکار گیرند و نباید کار مردم متوقف شود.

توسلی با بیان اینکه متأسفانه شاخص‌هایی از شهرستان در استان و کشور وجود دارد، که با واقعیت متفاوت است و نیاز به بازنگری دارد، گفت: معیار جذب اعتبارات شاخص‌هایی است که مشخص شده برای مثال در شهرستان بهار اشاره شده ۱۰۰درصد راه‌ها آسفالت است ولی چنین نیست.

وی افزود: وزارت ارتباطات معتقد بود که تمامی نقاط حوزه انتخابیه پوشش ارتباطی دارد ولی وقتی بین مردم می‌رویم واقعیت طور دیگری است و باید این شاخص‌ها اصلاح شود که این زمان‌بر است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس بیان کرد:  حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات از استان در حال برگشت به خزانه است، که فقط اعتبار یکی‌ از ادارات کل ۲۳۳ میلیارد تومان است و ما  باید برای اعتبار از آن وزارتخانه به آن وزارتخانه برویم.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبارات متوازن استان بود، گفت: کل اعتبارات در شهرستان بهار۵۵ میلیارد تومان است و با این اعتبار نمی‌شود کاری کرد، و تلاش کردیم که از منابع خارج از استان اعتبار جذب کنیم و فقط در حوزه راه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف جذب شد.

توسلی افزود: اگر در سال گذشته مجتمع های آبرسانی احداث و تجهیز  صورت نمی‌گرفت به طور قطع اکنون جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر با مشکل تأمین آب شرب مواجه می‌شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه  قطعی برق کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است، گفت: کاهش سوخت نیز موجب گلایه کشاورزان و تراکتورداران شده که باید در این خصوص تدبیری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در پایان گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان گره گشایی از مشکلات مردم است و این رویه با همدلی و انسجامی که در سطح شهرستان  است قطعا در کار مردم تسهیل ایجاد خواهدکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها