خبرهای داغ:
همزمان با شام غریبان حسینی و کنگره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس؛

نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک در شهرستان کازرون به نمایش در می‌آید

امسال همزمان با شام غریبان حسینی و کنگره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک در شهرستان کازرون جهت بازدید عموم مردم به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۰۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده سپاه کازرون اظهار داشت: این  روزها و شب ها  در گوشه ای از شهر سبز سلمان فارسی(ره)، دیار 1300 شهید، نوجوانان و جوانانی در نهایت خلوص و در اوج بندگی و در گمنامی مشغول آماده کردن نمایشگاهی برای عاشقان و دلداگان اهل بیت(ع) و شهدا هستند. 

وی ادامه داد: صفا و صمیمیت بین خادمین نمایشگاه کوچه های بی پلاک شامل احترام به بزرگتر، گلایه نکردن از سختی و دشواری کار، تواضع و فروتنی  شب های نمایشگاه را به شبهای سراسر نور جبهه های هشت سال دفاع مقدس مبدل ساخته است. 

فرمانده سپاه کازرون تاکید کرد: دلدادگان و عاشقان شهدا همه هَمّ و غمشان این است که شعور و شور حسینی را در روز بیست و ششم تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با  شام غریبان حسینی،  محرم الحرام ۱۴۴۶ به مدت ده شب کلید بزنند. 

وی به شهر مومن و انقلابی کازرون در تقدیم ۱۳۰۰ شهید سرو رعنا قامت در تقدیم به نظام مقدس جهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه کوچه های بی پلاک شهادت به نیت 1300شهید ولایت مدار شهرستان کازرون در راه اهل بیت(ع) همه سال  از سال 1393 به جز ایام کرونا برپا  شده که امسال به همت جوانان ولایت مدار شهرستان کازرون با همکاری برخی دستگاهها و نهادها، در چهار راه شهید مطهری (نطنج) از شب 26تیرماه همزمان با  شام غریبان آقا امام حسین(ع) افتتاح می شود. 

سرهنگ حیاتی در انتها با اشاره به اینکه نمایشگاه کوچه های بی پلاک بازدید برای عموم مردم آزاد است، از عموم مردم خداجو و شهید پرور شهرستان کازرون جهت بازدید از نمایشگاه کوچه های بی پلاک از تاریخ 26تیرماه  تا 4 مردادماه از ساعت20:30الی 23:30 دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها