جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

کربلا و عاشورا خط ممتدی است که تا قیامت ادامه دارد

کربلا و عاشورا خط ممتدی است که تا قیامت ادامه دارد
سرهنگ حیدری گفت: کربلا و واقعه عاشورا یک خط ممتد است که از آن سرزمین شروع شده و تا قیامت ادامه دارد
کد خبر: ۹۶۱۳۹۳۱
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

 

 

 

.

قزوین_ سرهنگ حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفتگو با بسیج بیان کرد: تاسوعا و عاشورا در فرهنگ شیعی دو نماد عشق و دلباختگی برابر معبود است و شنیدن این دو واژه برای هر آزاده‌ای یادآور نهایت اخلاص، وفا، جوانمردی و آزادگی در جهان است.

وی تاکید کرد: تاسوعا و عاشورا نه تنها در میان ایرانیان و شیعیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که حتی اقلیت‌های دینی احترام خاصی برای مقام شهدای کربلا به ویژه سیدالشهدا (ع) وحضرت ابوالفضل(ع)وبزرگداشت روزهای تاسوعاو عاشورا قائل هستند. 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان عنوان کرد: امروز عشق به سیدالشهدا (ع) و علمدار ایشان با گوشت و پوست آزادگان دنیا عجین شده و جان مردم این سرزمین از بدو تولد با عشق امام حسین (ع) و پرچمدار او سرشته می‌شود و هرگز به فراموشی سپرده نمی‌شود.

وی افزود: واقعه عاشورا و کربلا یک نقطه نیست که بگوییم سال ۶۱ هجری در آن سرزمین اتفاق افتاد و تمام شد بلکه کربلا و واقعه عاشورا یک خط ممتد است که از آن سرزمین شروع شده و تا قیامت ادامه دارد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه باید سعی کنیم در واقعه عاشورا سمت جبهه‌ حق باشیم و با بیان اینکه حمایت از ولی امر از دیگر پیام‌های نهضت بزرگ عاشورا است، خاطرنشان کرد: این پیام به ما می آموزد که باید مطیع ولی امر بوده و در مقابل امام جامعه اسلامی تسلیم محض باشیم.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها