خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

از محرومیت زدایی تا تربیت ۱۵۰ جهادگر بسیجی

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی(عج) شهرستان گیلانغرب از تربیت ۱۵۰ جهادگر در قرارگاه شهید خوشروان خبر داد و گفت: این گروه جهادی از سال ۹۱ فعالیت خود را در حوزه عمرانی شروع کرد.
کد خبر: ۹۶۱۴۰۰۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

ایوب الهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: ساختار گروه جهادی منتظران المهدی(عج) شهرستان گیلانغرب از ابتدا عمرانی بود که در همان گام اول از سال یک‌هزار و ۳۹۱ با تعداد پنج نفر کار خود را آغاز کرد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی(عج) افزود: در سال ۹۱ با فراخوان نیروهای جهادی و مردم در دهستان «چله» شهرستان گیلانغرب اقدام به ساخت یک واحد مسکونی نیازمند و ساخت مسجد اقدام کرد که با کمک مردم و بسیج سازندگی این دو پروژه به سرانجام رسید.

وی گفت: گروه جهادی منتظران المهدی در شهرستان گیلانغرب در یک حوزه عمرانی از شهرستان فعالیت‌های خود را شروع و سپس آن را گسترش داد و در طول این چندسال با دعوت از گروه‌های جهادی استانی و کشوری توانست به محرومیت‌‌زدایی در شهرستان کمک مضاعفی داشته باشد.

 ایوبی تصریح کرد: در حوزه مسکن، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، آموزشی، مذهبی و اهدا بسته‌های معیشتی فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: گروه جهادی منتظران المهدی (عج) در زلزله استان کرمانشاه با تشکیل یک قرارگاه جهادی مستقر در گیلانغرب، قصرشیرین و سرپلذهاب توانست کمک‌هایی در حوزه ساخت مسکن، تأمین پوشاک، اهدای بسته‌های غذایی و فعالیت‌های پزشکی در سطح شهرستان‌های مذکور انجام دهد.

ایوبی خاطرنشان کرد: همچنین در سیل خرم‌آباد با اعزام نیروی جهادی و جمع‌آوری نیازهای اولیه منطقه هدف تعدادی از جهادگران برای کمک به مردم سیل‌زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه جهادی منتظران المهدی (عج) در دوران شیوع کرونا با تشکیل یک قرارگاه جهادی به کمک بیمارستان و درمانگاه‌های شهرستان آمد و با ایجاد یک کارگاه تولید ماسک روزانه تعداد ۲ هزار ماسک تولید و در اختیار بیمارستان و مراکز درمانی قرار داد.

ایوبی ادامه داد: همچنین با یک کارگاه دیگر تولید دستکش در طی سه ماه در کارگاه ۲۵۰ هزار جفت دستکش و همچنین بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دست لباس گان بیمارستانی و شیلد به مردم اهدا کرد.

وی گفت: گروه جهادی منتظران المهدی قریب به ۱۳ سال است که در شهرستان گیلانغرب در تمامی بحران‌ها و مشکلات در کنار مردم بوده و در طی این چندسال اخیر به غیر از کارهایی که تعریف شده در ایام اربعین با تشکیل موکب در مزر خسروی به زائران خدمات‌ ارائه داده است.

ایوبی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در این چند سال توانست نزدیک به ۱۵۰ نفر نیروی جهادی تربیت کند و به یک قرارگاه توسعه پیدا کرده و این قرارگاه محرومیت‌زدایی اکنون با نام مبارک شهید صفر خوشروان در غرب استان کرمانشاه در شهرستان‌های گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین فعالیت دارد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی گفت: هم‌اکنون در شهرستان‌های دالاهو و گیلانغرب سه پروژه عمرانی در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها