خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

سنقروکلیایی پیشتاز در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: بسیج سازندگی شهرستان سنقروکلیایی در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی پیشتاز است.
کد خبر: ۹۶۱۴۰۱۱
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کار جهادی به معنی کار برخواسته از‌ ایمان و به کارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و روحیه خدمتگزاری موتور جامعه عزتمند است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر افزود: بسیج از انقلاب و مردم جدا شدنی نیست و این مأموریت بسیج سازندگی در سازمان بسیج، برای ملت شریف ایران عزیز اسلامی دو قرارگاه پیش‌بینی شده است؛ قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی که این دو قرارگاه در سازمان بسیج بر دوش بسیج سازندگی است.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف و رسالت اصلی بسیج سازندگی تلاش برای ساختن مناطق محروم است.

سرهنگ یاری تصریح کرد: در همین راستا قرارگاه بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ فعالیت چشمگیری داشته‌اند که فعالیت عمرانی این قرارگاه با هدف محرومیت زدایی و در مناطق محروم می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر خاطر نشان کرد: در عرصه عمرانی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ واحد مسکونی معسرین در روستا‌های محروم شهرستان سنقروکلیایی توسط بسیج سازندگی تکمیل و تحویل افراد گردید.

وی ابراز داشت: دو واحد مسکونی در روستا‌های خانجمال پناهی و آبباریک علیا توسط گروه‌های جهادی و مشارکت بسیج سازندگی ساخت و تحویل گردید.

سرهنگ یاری بیان کرد: تهیه و توزیع ۲ هزار متر مربع ایزوگام جهت ۳۰ واحد مسکونی نیازمندان کمیته امداد انجام گرفت.

وی دیوار‌نویسی و رنگ‌آمیزی ۱۳ مدرسه در روستا‌های محروم بخش مرکزی و کلیایی، اجرای پروژه آبرسانی آب شرب در برخی روستاهای بخش کلیایی و مرکزی و اجرای پروژه آبرسانی روستای کوچکینه و پلنگین و تکمیل غسالخانه در برخی از روستاها از دیگر برنامه های عمرانی بسیج سازندگی سنقروکلیایی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها