خبرهای داغ:

مثبت سوژه معلم کهنوجی، دانش را برای دانش آموزان هجی کرد

مثبت سوژه
معلم کهنوجی، دانش را برای دانش آموزان هجی کرد
اسکندری گفت: با توجه به حوزه فعالیتم سعی می کنم دانش آموزان بازمانده وعقب مانده از تحصیل را به صورت رایگان تحت پوشش قرار دهم.
کد خبر: ۹۶۱۴۱۲۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  سلیمه اسکندری معلمی جهادی که توفیقی حاصل شد که در مجموعه بسیج به صورت افتخاری فعالیت کنم.

خانم اسکندری گفت: با توجه به حوزه فعالیتم سعی می کنم دانش آموزان بازمانده وعقب مانده از تحصیل را به صورت رایگان تحت پوشش قرار دهم.

وی با اشاره به دو رکن تشکیل دهنده کار فرهنگی، تشریح کرد: متولیان و مخاطبان ارکان کار فرهنگی هستند و اگر زاویه نگاه خانواده‌ها تغییر کند و اصلاح شود به این نتیجه می رسند که کار فرهنگی نه تنها مزاحم تحصیل فرزند نیست بلکه مکمل هم خواهد بود.
این فعال فرهنگی گفت: انجام کار فرهنگی باعث ثبات شخصیت دانش آموزان می‌شود و نقش خانواده در این‌جا کلیدی است وی با بیان اینکه آموزش نحوه مصرف زمان یک نوع فرهنگ سازی است، ادامه داد: وقتی دانش آموزان متوجه شوند که سنین باشکوه نوجوانی بر نمی‌گردد خود به خود به این نتیجه می رسند که وقت خود را در جای درست سرمایه‌گذاری کنند. تجربه من می‌گوید لحظاتی که صرف امور فرهنگی کرده‌ام جز عمرم حساب نشده است، چون بسیار لذت بخش و نتیجه محور بوده است.

این معلم بسیجی موفق کهنوجی تاکید کرد دانش آموزان باید نسبت به تبلیغات و جنگ نرم دشمن مسلح شوند تصریح کرد: کار فرهنگی باعث ثبات شخصیت دانش آموزان می‌شود و نقش خانواده در این‌جا کلیدی است و باید بدانیم که با تشویق و حمایت خانواده، فرزندان رشد پیدا می کنند و با ورود به محیط‌های اجتماعی موفق می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها