خبرهای داغ:

بازدید معاون عمرانی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور از پروژه‌های ملایر+تصاویر

همدان- معاون عمرانی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور از طرح ارائه شده معدن شن و ماسه و پروژه‌های عمرانی ذیل تفاهم‌نامه منعقد با شهرداری ملایر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۲۷
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاون عمرانی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور از طرح ارائه شده معدن شن و ماسه شهرستان ملایر در راستای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش خصوصی و پروژه‌های عمرانی ذیل تفاهم‌نامه منعقد با شهرداری ملایر بازدید کرد.

مولائی معاون عمرانی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور در این بازدیدها عنوان کرد: با توجه به پتانسیل، زیرساخت‌ها، توان و جایگاه شهرستان ملایر در منطقه، به دنبال افزایش مشارکت و همکاری  در اجرای پروژه‌ها هستیم.

مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج استان همدان نیز افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان  ملایر، بر این موضوع پایبند هستیم که با استفاده از توانمندی موسسه مسکن در راستای گسترش شهرستان ملایر و اجرای پروژه‌های عمرانی  ایفای نقش کنیم.

نجاتیان با اشاره به تجهیزات و ماشین آلات موسسه مسکن گفت: برای پیشبرد و تسریع در اجرای پروژه‌ها، موسسه مسکن توان استقرار افزایشی ماشین آلات در بازه زمانی ۲۴ ساعته شبانه‌روز  را در دستور کار قرار خواهد داد.

در ادامه نیز جلسه تخصصی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و شهرداری ملایر در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان ملایر پیرو تفاهم نامه منعقد شده با حضور مولائی معاون عمرانی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور، نجاتیان مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج استان همدان، سرهنگ فارسی فرمانده سپاه ناحیه و فرجی شهردار ملایر و معاون عمرانی شهردار ملایر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

رویکرد اصلی جلسه برآورد نهایی هزینه آماده‌سازی قطعات زمین در فاز جدید و امضای قرارداد نهایی و شروع کار ماشین آلات موسسه مسکن طی روزهای آتی تعیین شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها