خبرهای داغ:
موسوی خبر داد

اجرای ۱۰ پروژه عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در نهاوند

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند از فعالیت ۱۰ پروژه عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۷۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

سید حسین موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ساخت راه‌های روستایی عشوند- برجک و قشلاق- راوند به طول ۵ کیلومتر در حال ساخت است و چهار دستگاه زیرگذر نیز با پیشرفت فیزیکی میانگین ۹۰ درصدی در حال اتمام و تکمیل است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر شانه‌سازی و آزادسازی حریم، ۲/۵ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۳۵ مورد رفع تجاوز به حریم، ۶۷ کیلومتر خط کشی، پنج مورد ترانشه‌برداری، چهار مورد ایمن‌سازی و اصلاح تقاطع و... در محورهای شهرستان نهاوند انجام شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند ادامه داد: عملیات اجرایی تعریض تقاطع در محور فارسبان-شهرک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال تکمیل است و در تلاش هستیم تعریض این تقاطع تا پایان فصل کاری به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی گردشگری و آغاز سفرهای تابستانی در شهرستان نهاوند افزود: از تمامی توان و ظرفیت‌های راهداری برای ارتقاء ایمنی محورهای اصلی، فرعی و روستایی نهاوند استفاده می‌شود که در همین راستا ۳۱ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۲۱ دستگاه از ماشین الات مشغول خدمت رسانی به هم استانی ها و هموطنان گرامی هستند.

موسوی در پایان یادآور شد: در سال گذشته ۳۳۴ کیلومتر خط کشی،۳۹ کیلومتر روکش آسفالت، ۲ هزار و ۶۷۲ عدد تابلو و علائم،۱۷۰ شاخه گاردریل، ۳ کیلومتر نیوجرسی و ... در طول محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نهاوند اجرا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار