خبرهای داغ:
عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد

لزوم تامین فضای مناسب برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس گروه‌ملی اهواز

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس شهرک گروه ملی فولاد به علت فضای نامناسب اطراف این آموزشگاه‌ها، بر لزوم رفع نگرانی اولیای دانش‌آموزان این مدارس در این خصوص تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۷۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سید محسن موسوی‌زاده با اشاره به بازدید صبح امروز (۲۸ تیرماه) از مدارس شهرک گروه ملی فولاد در اهواز اظهار کرد: در پی ابراز نگرانی برخی از مردم و اولیای دانش‌آموزان در پی تعطیلی مدارس شهرک گروه ملی فولاد اهواز و هدایت دانش‌آموزان به دیگر مدارس برای سال تحصیلی آینده، از این مدارس بازدید میدانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی سال‌ها است در این مدارس در حال تحصیل هستند، افزود: مدارس شهرک گروه ملی از استحکام ساختمانی مناسبی برخوردار هستند و از نظر ظاهری مستهلک محسوب نمی‌شوند با این حال به دلیل متروکه بودن این شهرک، احتمال به خطر افتادن امنیت دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدارس وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: فضای اطراف آموزشگاه به هیچ وجه مناسب فضای فرهنگی و آموزشی نیست و قطعا بر روحیه دانش‌آموزان اثر منفی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از اولیای دانش آموزان از آینده تحصیلی فرزندان‌شان نگران هستند، بیان کرد: آموزش و پرورش خوزستان چنانچه قصد جابه‌جایی دانش‌آموزان را داشته باشد باید فضای مناسبی فراهم و نگرانی مردم را برطرف کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه فضای مناسبی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته نشود و یا این جابه‌جایی منجر به ترک تحصیل دانش‌آموزان شود، آموزش و پرورش باید با کمک گرفتن از شهرداری و شرکت گروه ملی به بهسازی موقت این فضا بپردازد. امیدواریم شرکت گروه ملی با توجه به حساسیت موضوع، به حل این موضوع کمک کند. 

در شهرک گروه ملی اهواز دو ساختمان شامل آموزشگاه‌های پسرانه و دخترانه وجود دارد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار