خبرهای داغ:
شهردار قزوین؛

توسعه فعالیت‌های قرآنی، رویکرد شهرداری و مدیریت شهری قزوین است

توسعه فعالیت‌های قرآنی، رویکرد شهرداری و مدیریت شهری قزوین است
صباغی عنوان کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی، رویکرد شهرداری و مدیریت شهری قزوین است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۴۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

قزوین_به گزارش بسیج، مهدی صباغی شهردار قزوین در حاشیه برگزاری دومین همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم و بیستمین همایش تجلیل از حافظان جزء که در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز تفکر و رویکرد شهرداری و مدیریت شهری قزوین، توسعه فعالیت‌های قرآنی است چراکه قرآن کتاب آسمانی است که هرکس از دستورات آن پیروی کرده و در مسیر تحقق اهداف قرآنی قدم بردارد به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون شده و نجات پیدا می‌کند.

وی با تاکید براینکه قرآن بهترین راهنما و کتاب هدایت بشریت است، افزود: خدا را شاکریم توفیق پیدا کردیم تا بخشی از مبانی فکری و اندیشه‌ای خود را در مسیر تقویت علوم قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه به کار بگیریم. 

صباغی ادامه داد: خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم شهر قزوین از فعالیت‌های قرآنی هستیم و کانون‌های قرآنی موفقی در این شهر فعال هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری قزوین حامی و پشتیبان فعالان قرآنی است البته بیشتر فعالیت‌های قرآنی به شکل مردمی بوده و ما هم با برگزاری همایش‌هایی از این قبیل، نقش حمایتی داریم اما کار اصلی را خود مردم با اراده و هزینه خود انجام می‌دهند.

شهردار قزوین اظهار کرد: در زمینه رشد و توسعه مباحث فرهنگی بیش از صرف بودجه و اختصاص اعتبار، اراده و عزم جدی حائز اهمیت است و اراده ما هم بر رشد انجام کارهای فرهنگی بنا شده چراکه امروز هر چه داریم ریشه در فرهنگ غنی و پرافتخار کشورمان است.

وی در پایان گفت: فرهنگ یکی از زیرساخت‌های مهم عالم بشریت است و ما بر مبنای باورها و اعتقادات خود عمل کرده و بایدها و نبایدهای ما از اعتقادات دینی و مذهبی ما سرچشمه می‌گیرد و به دنبال ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل کشور هستیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها