خبرهای داغ:
اکبری خبر داد

طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم به همت حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان- مسئول حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: با تلاش و همت بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) و کمک خیرین توانستیم ۱۰ هزار پرس غذای گرم را تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و عزاداران حسینی توزیع کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۴۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: آیین اطعام در ایام محرم مملو از ارزش‌های انسانی و نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم ما و نشانه یکدلی مردم و شریک بودن در عزای امام حسین (ع) و یاران ایشان است.

وی گفت: با تلاش و همت بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) و کمک خیرین توانستیم ۱۰ هزار پرس غذای گرم را تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و عزاداران حسینی توزیع کنیم.

مسئول حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: جمع‌آوری مبلغ ۷ میلیون تومان برای تهیه غذای نذری توسط گروه جهادی پنج تن، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط دختران حلقات صالحین پایگاه پنج تن و هاجر و اسما، کمک نقدی به نیازمندان به مبلغ ۸ میلیون تومان توسط گروه جهادی عطیه و برگزاری ۱۰ جلسه کارگاه باحضور حجت‌الاسلام چراغی در پایگاه عطیه از دیگر فعالیت‌های این حوزه است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات این حوزه می‌توان به کمک‌های مومنانه گروه جهادی اسما و عطیه، برگزاری شب شعر در پایگاه پنج تن، پخت و توزیع ۲۰۰ کاسه شله زرد به همت گروه جهادی شهیده موسوی ارفع، پخت حلیم توسط گروه جهادی رهروان زینب (س)، پرداخت اجاره بها، دوخت ۱۵۰ دست لباس نوزاد برای مراسم شیرخوارگان گروه جهادی حدیث و مبلغ ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان توسط گروه جهادی حضرت خدیجه (س) برای نذری برشمرد.

اکبری از برگزاری نشست‌های روشنگری و عفاف و حجاب در ۱۱ پایگاه این حوزه خبر داد و گفت: برگزاری کافه دخترانه، مراسم عزاداری در پایگاه‌ها، توزیع شربت نذری، برپایی نمایشگاه و موکب، مسابقه نقاشی بین کودکان، برگزاری نماز جماعت در پارک فاز ۱و ... نیز از مهمترین بر نامه‌های اجرا شده این حوزه در ایام ماه محرم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها