خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

گروه جهادی شهید نوذر سلگی، گروهی مسجدمحور برای خدمت‌رسانی به محرومین نهاوند

همدان- گروه جهادی شهید «نوذر سلگی» یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های جهادی نهاوند است که از سال ۱۳۹۰ به همت پایگاه شهید قدوسی روستای شریف‌آباد به فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پرداخت و همه کارها مسجدمحور است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۵۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گروه جهادی شهید «نوذر سلگی» یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های جهادی شهرستان نهاوند است که سال ۱۳۹۰ توسط پایگاه شهید قدوسی روستای شریف‌آباد از حوزه شهید سلگی سپاه ناحیه نهاوند تأسیس شد و به فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف پرداخت.

فرمانده پایگاه شهید قدوسی از حوزه شهید سلگی فیروزان نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: حدود ۱۸ سال است عضو شورا و عضو هیئت امنای مسجد روستا هستم، از سال ۹۰ که به عنوان فرمانده پایگاه شهید قدوسی روستای شریف آباد معرفی شدم علاوه بر خدمت به مردم روستا کارهای فرهنگی و فعالیت‌های جهادی را به صورت مستمر در روستا پیگیری می‌کنم.

عبدالعلی سلگی افزود: از سال ۱۳۹۰ که به عنوان فرمانده پایگاه شهید قدوسی روستای شریف‌آباد انتخاب شدم علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم روستا، کارهای گروه جهادی و فرهنگی را به صورت مستمر پیگیری می‌کنم .

وی بیان کرد: از همان سال ۱۳۹۰ یک گروه جهادی به نام یکی از شهدای شریف‌آباد به نام شهید نوذر سلگی را تشکیل دادیم و فعالیت‌های جهادی را در این گروه انجام می‌دهیم.

فرمانده گروه جهادی شهید«نوذر سلگی» افزود: در دوران کرونا خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه می‌دادیم و پس از کرونا، این گروه جهادی ثبت و یک گروه جهادی منسجم شدیم.

وی ادامه داد: تعمیر و ساخت مسکن محرومین، کارهای عمرانی روستا، مدرسه، مسجد فنس کشی آرامستان روستا و ساخت مسکن محرومین در سطح منطقه خزل، تهیه بسته‌های معیشتی، کمک به جبهه مقاومت، حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند، لکه‌گیری جاده و تمیز کردن جداول، خدمات پزشکی، جمع‌آوری زکات از کشاورزان روستا برای صرف کارهای عامل المنفعه و ... از جمله کارهای گروه جهادی شهید نوذر سلگی است.

سلگی در بحث بسته‌های معیشتی گفت: گروه جهادی شهید نوذر سلگی بیشترین بسته‌های معیشتی را در بخش خزل به دست خانواده‌های بی‌بضاعت رسانده که در سال جاری حدود ۱۲۵ بسته معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار داده شد.

وی افزود: همچنین در روز عید قربان ۶ راس گوسفند ذبح شد که ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به دست خانواده‌های بی‌بضاعت رسانده شد.

فرمانده پایگاه شهید قدوسی از حوزه شهید سلگی فیروزان نهاوند با اشاره به بحث حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند اظهار کرد: ۲۰ بسته غذایی و ۵ میلیون تومان هزینه نقدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه در بحث کمک به جبهه‌ مقاومت از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ میلیون تومان کمک نقدی داشته‌ایم، افزود: در بحث انتخابات نیز بسیجیان گروه جهادی شهید نوذر سلگی، ناتوانان را با ماشین‌های شخصی خود پای صندوق اخذ رأی می‌بردند.

سلگی در ادامه در خصوص فعالیت‌های پایگاه شهید قدوسی و گروه جهادی شهید نوذر سلگی بیان کرد: همه کارهای پایگاه شهید قدوسی و گروه جهادی شهید نوذر سلگی مسجدمحور است که برگزاری حلقات صالحین، برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران، گرامیداشت هفته معلم، برگزاری مسابقات قرآنی، نشست‌های بصیرتی، اعتقادی، سیاسی و... در این پایگاه و گروه جهادی به صورت مستمر انجام می‌شود.

خبرنگار: سمیه شفایی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها